In iste foro io va scriber un poco super mi experientias, e plus tarde publicar alcun photos e videos.
Durante multe tempore io esseva occupate con preparar un presentation, o con altere cosas practic, o simplemente con acclimatisar me, alora io non poteva participar in multe eventos planate. Pro isto il es difficile pro me commentar le programma conferential.
Ma in honestia, io non veni al conferentias pro le programma, ma pro le personas e le lingua. Io ha nunquam considerate interlingua como un causa, e me abstine de principio de tote essayas de promover lo.
Assi io era sceptic durante un session de nostre presidente de como 'vender' interlingua a personas de autoritate per certe technicas de communication usualmente empleate in le marketing de comercio. Il me pare que hic nos nos approcha a un limite ethic, que il serea sage non transversar.
Durante le conferentia esseva anque tenite le prime examines de interlingua. Io non participava in illos, proque esseva questionabile pro me é le autoritate del arrangiator de evalutar lo que es interlingua correcte, é le sagessa de divider interlinguistas in rangos secundo lor habilitates lingual.
Ben, a cata uno su gusto. Certe es, que me place multo le interlinguistas, e io considera multes mi bon amicos.
Finalmente, alcun pensatas al hasardo:
- il es plus calide in Copenhagen que in Chepelare!! (E naturalmente plus humide!)
- Multo poc bulgaros parla anglese (o altere linguas ultra bulgaro). Ante viages futur, io va preparar me melio e studiar un poco le lingua local.
- Chepelare es un agradabile parve urbe con inhabitantes pacific
- Il ha multe animales domestic in Chepelare - super toto canes e cattos que vaga in le stratas. Le corte del hotel esseva sovente visitate per cattos, gallinas, e anque vaccas.
- Io va nunquam, unquam facer un viage plus, sin haber un plus grande sacco de mano!
- Iil me pareva durante le sojorno que mi habilitate de parlar interlingua se habeva pejorate desde le ultime conferentia! Io deberea parlar plus con le interlinguistas per internet in le futuro.