"Interlingua Grammar"

Discussion de litteratura, sia belletristic sia technic, original o traducite, in papiro o electronic

"Interlingua Grammar"

Message publicper dannyjmt » mar. oct 06, 2015 11:56 pm

Salute omnes!

Io ha mi possession le libro "Interlingua a Grammar of the Internation Language" prepared by Alexander Gode and Huge E. Blair. 2nd Ed. (Second printing 1971).

Io lo trovava in le bibliotheca de mi universitate. Es iste un bon edition? Esque il es troppo vetere?

Recommenda vos un altere libro melior que iste? Io non vole obtener information obsolente re Interlingua. (De plus, que libros rommenda vos que io deberea comprar?)

Gratias!

Per favor corrige mis errores publicamente in le foro.
dannyjmt

Messages public: 6
Membro desde: lun. jun 18, 2012 9:10 am

Re: "Interlingua Grammar"

Message publicper bartlett » mer. oct 07, 2015 9:00 pm

Si, le "Interlingua Grammar" (anglesemente) 2de ed. de Gode e Blair es le definition autoritari del grammatica de Interlingua. Al interesse del angloparolantes, io ha un summario in http://www.panix.com/~bartlett/Interlingua_Summary.html . Nonobstante, mi summario non es un documento autoritari, solmente un adjuta.

Amicalmente,
Paul Bartlett
bartlett

Messages public: 86
Membro desde: mer. jun 26, 2013 11:49 pm

Message publicper dannyjmt » jov. oct 08, 2015 7:49 am

Gratias Bartlett!
dannyjmt

Messages public: 6
Membro desde: lun. jun 18, 2012 9:10 am

Message publicper carlos soreto » mar. oct 13, 2015 11:39 am

Sia ben(re)revenite!

Paul Bartlett ja respondeva a tu demanda super le 'Grammatica'; quanto al libros que tu deberea comprar isto depende un poco del themas que tu vole cognoscer/approfundar (grammatica, lexico, etc.).

Tu scribe ben; solmente un parve correction: tu scribeva 'obtener information obsolente' e debe(rea) esser '... obsolete'. Le forma '*obsolente' non existe pois que 'obsolete' es derivate de
obsolescer [-solesc-/-solet-] v to be or become obsolescent, obsolesce
Hence: obsolescente-obsolescentia; obsolete

Salutationes
cs

PS Si tu vole controlar le orthographia e tu usa un del productos de mozilla (Firefox, Thunderbird, etc.) tu pote discargar un corrector orthographic (multiplatteforma) al adresse https://addons.mozilla.org/en-US/firefo ... hographic/
carlos soreto

Messages public: 89
Membro desde: jov. aug 06, 2009 1:26 pm

Retro a(l) Litteratura in interlingua

Qui es in linea

Usatores qui lege iste foro: Nulle usatores registrate e 3 visitantes