Salutes amical de Brasil

Per favor scribe alicun parolas super te mesme

Salutes amical de Brasil

Message publicper fernandortdias » ven. dec 25, 2009 5:56 pm

Holla!

Io es Fernando, 45 annos, ancora apprendente de Interlingua, e, in plus de portugese, io comprende anglese, espaniol e un pauco de francese. Io labora con informatica e management de projectos.

Io ha discoperte Interlingua quando io oculava Wikipedia e me attention esseva prendite super este lingua que io no habeva audite ancora. Le historia de Interlingua e su facilitate de aprentissage.

Como a tote los que es ancora apprendente, io serea felice de reciper ligamines que me auxiliarea con el apprentissage me ha fascinate.

Anque me gustarea reciper alicun studio o analysis de como Interlingua es pensate in terminos de prefixos, radices e suffixos, o melior, le regularitates e irregularitates de Interlingua.

Por lo que io vide, alicun de vos es multo active in su studio de Interlingua e in lor disveloppamento. Io crede que no me mancara material!

Ancora, io vole entrar in contacto con altere brasiliano que studia Interlingua.

Salutes amical de Brasil,

Fernando Dias
fernandortdias

Messages public: 2
Membro desde: ven. dec 25, 2009 5:13 pm

Re: Salutes amical de Brasil

Message publicper Pat Neg » sab. mai 08, 2010 11:59 pm

Fernando,

Io es Pat Neg, 65 annos, anque apprendente de Interlingua. Io es professor de anglese. Io anque sape esperanto, francese e italiano passivemente. In le universitate io apprendeva latino e nunc io labora inseniante anglese.

Io discoperiva Interlingua durante que io investigava re linguas artificial. Io anque esseva prendite per iste lingua que "io no habeva audite ancora", como vos dice.

Como io es latinista e Interlingua es le latino ancian simplificate, io serea felice de esser corrigite. Io suppone que iste littera debe continer errores, e si vos sape Interlingua, per favor corrige lo. Io ha multe sitos in le rete que io te inviara depois. Io non pote facer lo immediatemente proque io non ha mi pendrive con me in iste momento.

Salutes,[/b]
Pat Neg

Messages public: 3
Membro desde: sab. mai 08, 2010 11:41 pm

Lista de ligamines

Message publicper McDutchie » dom. mai 09, 2010 11:06 pm

Car Pat,

Un correction: le prime ligamine, interforo.com, deberea esser interforo.org (iste sito). Interforo.com es un sito hispanophone.

E un suggestion: multe pronunciationes de parolas in interlingua se trova a http://forvo.com/languages/ia/

- Martijn
McDutchie

Messages public: 69
Membro desde: sab. jul 04, 2009 10:59 pm

Re: Salutes amical de Brasil

Message publicper Laurentio » mar. mai 11, 2010 12:27 am

Benvenite a hic, Pat.

Un lista multo impressionante.

fernandortdias scribeva su message original plure menses retro, e io non pensa que ille ha adjustate le sito a inviar le notificationes automatic per e-posta quando il ha responsas a illo.

Alora io non pensa que ille ha vidite tu messages.

Ma io personalmente le ha scribite un e-mail heri, narrante le super illos.
Ask not what you can do for your conlang - ask what your conlang can do for you
Laurentio
cmmiur

Messages public: 264
Membro desde: ven. jun 12, 2009 12:04 am

Retro a(l) Presentation del usatores

Qui es in linea

Usatores qui lege iste foro: Nulle usatores registrate e 1 visitante