Vamos presentar nos

Per favor scribe alicun parolas super te mesme

Re: Vamos presentar nos

Message publicper bartlett » mer. jul 10, 2013 7:51 pm

Salute ad omnes! :) Mi nomine es Paul. Io habita le SUA e ha plus que sexanta annos. Durante multe annos io ha habite interesse in re linguas auxiliar, specialmente interlingua e esperanto. Ben que io non jam ha habite bastante del tempore pro leger omne del le messges in iste foro "Interforo", io es gaudiose que il ha un tal foro.

Amicalmente.
bartlett

Messages public: 86
Membro desde: mer. jun 26, 2013 11:49 pm

Message publicper bartlett » mer. jul 10, 2013 9:07 pm

Salute ad omnes. :) Nunc io ha jungite me ad iste foro, io dara un pecia de information. Io non assere que io es experto de interlingua, sed io extraheva un summario -- anglesemente -- del grammatica e lo poneva in le TTT (tela trans terra, tela mundial, WWW): http://www.panix.com/~bartlett/Interlingua_Summary.html . Io invita correctiones e suggestiones.

Amicalmente,
Paul
bartlett

Message publicper Laurentio » dom. jul 14, 2013 2:00 am

bartlett scribeva:Salute ad omnes! Mi nomine es Paul. Io habita le SUA e ha plus que sexanta annos. Durante multe annos io ha habite interesse in re linguas auxiliar, specialmente interlingua e esperanto. Ben que io non jam ha habite bastante del tempore pro leger omne del le messges in iste foro "Interforo", io es gaudiose que il ha un tal foro.

Benvenite al sito, Paul! Il me gaude que illo te gaude. :)

Tu nomine de familia me face pensar al serie televisive excellente "The West Wing"!

bartlett scribeva:Salute ad omnes. Nunc io ha jungite me ad iste foro, io dara un pecia de information. Io non assere que io es experto de interlingua, sed io extraheva un summario -- anglesemente -- del grammatica e lo poneva in le TTT (tela trans terra, tela mundial, WWW): http://www.panix.com/~bartlett/Interlingua_Summary.html . Io invita correctiones e suggestiones.

Isto pare multo utile. Nos deberea haber un lista de ligamines a ressources de interlingua, e si tu permitte, io volerea includer tu pagina in le lista.
Ask not what you can do for your conlang - ask what your conlang can do for you
Laurentio
cmmiur

Messages public: 264
Membro desde: ven. jun 12, 2009 12:04 am

Message publicper bartlett » dom. jul 14, 2013 6:59 pm

Si. Decisemente. :)

Amicalmente,
Paul
bartlett

Message publicper bangiolo20 » lun. nov 04, 2013 12:03 pm

Mio nome es Marek. Io de Polonia tambien.
Io parlo polaco, inglese, russo, un poco alemano. Io interesado tambien in altre slave linguas. Io creo tambien un artificial slava lingua, Bandulica. Mia lingua es proyectata in prima linea pro delicia artistica ;) Io scribo in el forum de Slovianski : http://s8.zetaboards.com/Slovianski/index/
---
Io mismo studio italiano y espaniolo. Me gusta portuguese, tambien. Io spero que interlingua pote me ayutar in isto caso. :)
Le ultime vice modificate per bangiolo20 al dom. mar 22, 2015 10:02 am, modificate 4 vices in total.
Pote gentilmente corrigere mios errores ? Face lo in "Adjuta con interlingua". Scriba clamando me per nome del usator in tema. Moderatores poten tamben corrigere mias messages originales, explicando correcciones como un appendice a basso.
bangiolo20

Messages public: 103
Membro desde: mar. oct 29, 2013 11:03 am

Message publicper Luca Ghitti » mar. nov 19, 2013 9:18 am

Desde longe tempore io non habeva tempore pro sequer interlingua. In le proxime dies io va leger le interessante novas di iste interforo.
Salutationes a omnes!

Luca Ghitti
Luca Ghitti

Messages public: 2
Membro desde: lun. nov 18, 2013 8:26 pm

Message publicper carlosedepaula » lun. jun 30, 2014 9:13 pm

Salve a totos, ego es Carlos Eduardo. Il ha ja un tempore que ego comenciava a apprender Interlingua. Ego ante esseva esperantista, mais post ego videva quanto esseva melior Interlingua. Ego dunque ha abandonate Esperanto e ha comenciate a esser plus active in le communitate de Interlingua. Ego ha create le gruppo Interlingua Brasil in facebook, con le scopo de divulgar le lingua inter le brasilianos. Si vos pensa que vos pote adjutar, ego pete que vos lo cerca.
carlosedepaula

Messages public: 11
Membro desde: jov. jun 26, 2014 11:02 pm

Message publicper banzé » mer. feb 04, 2015 2:48 pm

Olá, sou Banzé do Brasil, estou começando a aprender interlíngua. ;)
banzé

Messages public: 1
Membro desde: dom. sep 29, 2013 1:51 am

Message publicper bartlett » ven. feb 27, 2015 7:13 pm

Benvenite al sito! :)
bartlett

Message publicper bangiolo20 » dom. mar 06, 2016 5:02 pm

Caro Admin,
como vide, toto va bene con mio conto,
perdone por il disturbo,
amicalmente
Marco
Pote gentilmente corrigere mios errores ? Face lo in "Adjuta con interlingua". Scriba clamando me per nome del usator in tema. Moderatores poten tamben corrigere mias messages originales, explicando correcciones como un appendice a basso.
bangiolo20

Messages public: 103
Membro desde: mar. oct 29, 2013 11:03 am

Previe

Retro a(l) Presentation del usatores

Qui es in linea

Usatores qui lege iste foro: Nulle usatores registrate e 1 visitante