Vider nove messages

Vider nove messages

Message publicper Svenni » mar. jun 30, 2009 9:45 am

Io finalmente videva le ligamine "Vider nove messages" al pagina principal ... isto naturalmente es multo practic.

Es possibile includer iste ligamine a tote paginas del foro? Ora on sempre debe retornar al pagina principal pro retrovar lo. Es possibile facer le lista plus longe? :-)
Svenni

Messages public: 55
Membro desde: sab. jun 06, 2009 6:28 pm

Re: Vider nove messages

Message publicper Laurentio » mar. jun 30, 2009 11:22 am

Svenni scribeva:Io finalmente videva le ligamine "Vider nove messages" al pagina principal ... isto naturalmente es multo practic.

Es possibile includer iste ligamine a tote paginas del foro? Ora on sempre debe retornar al pagina principal pro retrovar lo.

Io debe investigar. :)

Es possibile facer le lista plus longe? :-)

Le lista de nove messages? Hmm... io suppone solmente per facer alteres scriber plus messages. ;)

Del resto, tu sape que le topcios que contine nove messages es rubie?
Ask not what you can do for your conlang - ask what your conlang can do for you
Laurentio
cmmiur

Messages public: 264
Membro desde: ven. jun 12, 2009 12:04 am

Message publicper Svenni » mar. jun 30, 2009 11:43 am

Le lista de nove messages? Hmm... io suppone solmente per facer alteres scriber plus messages. ;)

Si, on va sperar lo :-) Ma, si isto es le caso, le lista al momento deberea ja plus longe, nonne?

Rubie? Okey. Non, io ancora non me ha familiarisate completemente con le colores. Le diverse colores naturalmente va esser un adjuta.
Svenni

Message publicper Laurentio » mar. jun 30, 2009 11:56 am

Svenni scribeva:

Si, on va sperar lo :-) Ma, si isto es le caso, le lista al momento deberea ja plus longe, nonne?

Hmm, il ha messages in le sito que tu non ha legite que non es in le lista?

Le lista es 'subjective' - contine le messages que tu (le usator independente) non ha legite. Ma il non ancora es clar pro me si illo es 'annullate' (nulstillet) cata vice que on se dis- e reconnecte al sito. (Isto poterea explicar si il ha messages que tu non ha legite que non es in le lista.) O si tu in effecto debe leger le messages pro remover los del lista. (Isto serea plus logic - io suppone que il es assi.)

Rubie? Okey. Non, io ancora non me ha familiarisate completemente con le colores. Le diverse colores naturalmente va esser un adjuta.

Io ha facite un description del icones le plus importante hic: viewtopic.php?f=7&t=47 (Ma es un labor 'in progresso'.)
Ask not what you can do for your conlang - ask what your conlang can do for you
Laurentio
cmmiur

Messages public: 264
Membro desde: ven. jun 12, 2009 12:04 am

Message publicper Svenni » mar. jun 30, 2009 12:39 pm

Laurentio scribeva:Hmm, il ha messages in le sito que tu non ha legite que non es in le lista?

Le lista es 'subjective' - contine le messages que tu (le usator independente) non ha legite. Ma il non ancora es clar pro me si illo es 'annullate' (nulstillet) cata vice que on se dis- e reconnecte al sito. (Isto poterea explicar si il ha messages que tu non ha legite que non es in le lista.) O si tu in effecto debe leger le messages pro remover los del lista. (Isto serea plus logic - io suppone que il es assi.)

Si, tu ha ration. Io me dis- e reconnectava. Le lista de nove messages era sin resultatos (lo que es logic proque io era disconnectate solmente un medie minuto), ma io retrovava tote le messages sub "Vider topicos active" - e isto era un lista plus longe.
Svenni

Retro a(l) Super Interforo

Qui es in linea

Usatores qui lege iste foro: Nulle usatores registrate e 2 visitantes