Interforo inter IAL?

Interforo inter IAL?

Message publicper Rosto » dom. jun 16, 2013 6:26 am

In interlinguistica existe e functiona un special formato de communication. Homines usa differente sed proxime artificial linguas e comprende un altere. Frequentemente participantes de tal communication sape plure artificial linguas, e pro illos non opportun es saltar de un foro a altere pro usar differente artificial linguas. Anque tal personas existe que desira usar linguas construite per illos ipse, e tal formato anque dona possibilitates a illos. Classic exemplo es "Discussion pri International Lingue" inter Edgar de Wahl in Occidental e Otto Jespersen in Novial: http://interlanguages.net/OJEW.html
Historia de foros pro communication inter IAL (International Auxiliar Linguas) in XXI seculo comencia se de foro de nomine "Bablo" organisate per un idisto in anno circa 2001, e ille foro jam non existe. In anno 2005 un esperantisto creava nove "Bablo" a Googlegroups: https://groups.google.com/group/bablo
In su prima annos Bablo vermente esseva un interessante foro de communication in plure IALs, ma plus tarde illo degradava a communication quasi solmente in e super Esperanto. Post 2010 illo practicamente moriva.
In anno 2006 idisto Partaka creava foro posta_Mundi: http://es.groups.yahoo.com/group/posta_Mundi/ In su prima un o duo annos illo esseva practicamente tote in Ido, ma le foro evolveva e deveniva normal foro inter IAL. Io es contente de posta_Mundi, sed tal personas existe que non es contente. Forsan illos besonia alternativas.

Ecce un offerta pro Interforo: haber un parte in le foro specialmente por communication in plure artificial linguas, ma solmente in artificial linguas, e solmente in ille special parte. An pote esser un damno pro Interforo de isto? Vice versa, illo pote attraher plus homines al foro! Io ipse in tal caso promissa reclamar le affaire ubi es possibile.
Rosto

Messages public: 12
Membro desde: ven. jun 12, 2009 3:54 pm

Re: Interforo inter IAL?

Message publicper Laurentio » mar. jun 18, 2013 11:34 am

Salute, Rosto

Tu proposition es interessante, ma es difficile pro me responder decisivemente a illo.

Primo, io vole dicer que collaboration e fraternisation inter auxlangs es un cosa positive in mi opinion. (Ben que io sape que alteres non es de accordo, ma prefere ignorar le existentia de altere projectos "concurrente").

In effecto, io mesme ha considerate crear un foro o un section de foros (hic o alterubi *)) pro communication in interlingua e linguas con le quales illo es mutualmente comprensibile.

Como tu vide, isto es un idea un poco differente de lo que tu propone, proque p.ex. linguas como esperanto e ido non es comprensibile si on solmente parla interlingua, occidental, LsF, etc.

Io non rejecta le idea de facer un section de foros, o un foro independente *), como tu describe (con anque eo, io, etc.), ma io me demanda si il vale le pena, si il jam ha un foro (Posta Mundi) con le mesme scopo. Tu scribe que il ha personas qui non es contente con illo - pote tu elaborar proque illes non lo es?

Un altere cosa es que io considera cambiar le software del sito, e ulle introduction de nove foros deberea attender usque a isto serea complete.

Forsan le optime serea comenciar con altere, minus exigente, tentativas de collaboration e communication amical inter le varie auxlangs. P.ex. le con le joco de relais que tu proponeva le altere die, excambio de ligamines, etc. Alora nos poterea vider como isto va, e quanto grande interesse il ha pro haber tal relationes...

Que pensa tu?

*) con "alterubi" e "foro independente" io pensa a un nove systema de foros alterubi in le sito, p.ex. in un subdominio (ial.interforo.org) o directorio separate (interforo.org/ial). Isto serea un beneficio pro le personas qui non ama esser rememorate del existentia de altere linguas auxiliar. :)
Ask not what you can do for your conlang - ask what your conlang can do for you
Laurentio
cmmiur

Messages public: 264
Membro desde: ven. jun 12, 2009 12:04 am

Re: Interforo inter IAL?

Message publicper Rosto » mar. jun 18, 2013 4:09 pm

Io es preste supportar anque tal tu variante. Vamos realisar e vider. Interlingua, occidental, LsF, etc.? Forsan illo es besoniate pro homines que non ama posta_Mundi, io ipse es un omnivore :), sed tal personas es, que besonia special conditiones, quare non? Forsan tu ideas es sage.
Rosto

Messages public: 12
Membro desde: ven. jun 12, 2009 3:54 pm

Retro a(l) Super Interforo

Qui es in linea

Usatores qui lege iste foro: Nulle usatores registrate e 1 visitante