Incontros national in le Regno Unite

Discussion de conferentias e incontros private passate e futur

Incontros national in le Regno Unite

Message publicper Cavallero » dom. sep 20, 2009 10:03 pm

Car interforoistas

Quanto io cognosce, il non ha multe personas anglese/britannic que son interessate in le interlingua.

Si vos existe, io propone incontros national - ambe que ha loco in skype e realitate.

Le association interlinguista por le RU es le Societate Britannic por Interlingua o le 'British Interlingua Society.

Le presidente del societate es Peter Gopsill del Wirral e le secretario/tresorero es Brian Sexton de Sheffield.

Io es le interlinguista del contato de Surrey al sud de London, Daniel Hollande.

Paolo Castellina de London es tamben un altere interlinguista qui se trova aqui in Anglaterra.

Adjuta le SBI! Deveni membro del Societate! Illo debe crescer e esser pertinente! Que dice vos?!
The Romanicist
Corrige mi messages in "Adjuta con interlingua". Scribe mi nomine de usator in le subjecto. Non corrige errores de typamento e simile bagatellas.
Cavallero

Messages public: 38
Membro desde: mar. jun 02, 2009 8:33 pm

Re: Incontros national in le Regno Unite

Message publicper Sven » mer. dec 30, 2009 8:28 pm

Car Daniel,

Isto es un idea excellente!
Le societate britannic es un poco pavorose concernetne le internet, assi il es bon vider que tu es un activiste in linea. Nos habeva un discussion con Brian durante le conferentia international in Kibo re isto.

Si tu ha altere planos in Grande Britannia re le distribution de interlingua in 2010 senti libere de contactar me quando tu vole: secretario.general@interlingua.com

Io te supportera ubi io pote - e forsan le proxime conferentia international essera in Angleterra!

Salutes cordial de

Sven
Sven

Messages public: 13
Membro desde: lun. jul 27, 2009 6:16 am

Retro a(l) Incontros de interlinguistas

Qui es in linea

Usatores qui lege iste foro: Nulle usatores registrate e 2 visitantes