Couchsurfing

Couchsurfing

Message publicper mardy » mer. jul 29, 2009 8:07 am

Salute!
Esque vos cognosce le sito http://couchsurfing.com e ha experientias de esser hospitate per personas qui vos non cognosce?
Io es un usator multo active de couchsurfing, ma mi experientias es solmente de dar hospitalitate; quando io viagia io usualmente visita personas qui io jam cognosce, assi io non necessita demandar hospitalitate de alteres.

Ciao,
Alberto
mardy

Messages public: 3
Membro desde: mar. jul 28, 2009 12:47 pm

Re: Couchsurfing

Message publicper Laurentio » ven. aug 14, 2009 12:24 am

Io parlava con Mardy super isto in persona, ma hodie, legente in le pressa del couchsurfer violate, io memorava que io intendeva tamben responder hic:

Io solmente cognosceva Couchsurfing de entratas blog o simile per Mardy ipse, ma alicun annos retro io me jungeva a un simile organisation appellate Servas. Illo es un organisation assatis vetule e idealistic - "per viver con personas de altere culturas un contribue a intercomprension global e pace inter le populos, etc., etc...".

On debe ir a un intervista con le secretario national pro esser acceptate in le organisation (in mi caso un dama de 89 annos). Esque il ha simile proceduras/mesuras in Courhsurfing, Mardy, o toto occurre via le internet?

In effecto io non jammais ha essite albergate per ulle servaistas, ni albergate ulles. Il serea assatis stressante pro me viver in le casa de personas estranie...
Ask not what you can do for your conlang - ask what your conlang can do for you
Laurentio
cmmiur

Messages public: 264
Membro desde: ven. jun 12, 2009 12:04 am

Retro a(l) Discussion general

Qui es in linea

Usatores qui lege iste foro: Nulle usatores registrate e 2 visitantes