"Home" - un film grandiose e importante

"Home" - un film grandiose e importante

Message publicper Quankam » sab. jul 04, 2009 11:31 am

Io ha videte le film "Home" (patria) que ha multo impressionate me. Le film informa per imagines bellissime e emovente super le stato de nostre planeta.

Le film ha un duration de 90 minutas. On vote vider (e discargar) lo a YouTube (http://www.youtube.com/homeproject) in anglese e altere linguas o comprar lo como DVD p.ex. a Amazon.

Ecce un curte texto ex le presentation breve ("trailer"):

La vita, le miraculo de nostre universo, nasceva ante 4 milliardo annos. Solmente de 200.000 annos il ha nos homines. Ma durante iste breve tempore nos ha persistente disturbate le equilibrio necesse in le natura. Durante le ultime 50 annos nos ha transformate le planeta plus radicalmente que omne generationes ante nos insimul. Si nos vole salvar nostre patria, nos debe ager. Nos sape que il ha solutiones. Nos pote realisar los. Sur que nos attende?

- Gerhard -
Quankam

Messages public: 10
Membro desde: mer. jun 17, 2009 6:29 pm

Re: "Home" - un film grandiose e importante

Message publicper Gogolino » sab. jul 11, 2009 5:08 pm

Como se dice "Home" in interlingua? Casa o domo? Es isto le traduction del titulo del film?
Gogolino

Messages public: 7
Membro desde: sab. jul 11, 2009 5:04 pm

Re: "Home" - un film grandiose e importante

Message publicper Laurentio » sab. jul 11, 2009 5:27 pm

Quankam scribeva:Io ha videte le film "Home" (patria) que ha multo impressionate me. Le film informa per imagines bellissime e emovente super le stato de nostre planeta

Gratias, Gerhard pro le ligamine al film - illo pare multo interessante. Io non ancora lo ha vidite, ma va facer lo plus tarde.

Gogolino scribeva:Como se dice "Home" in interlingua? Casa o domo? Es isto le traduction del titulo del film?

Salute, Gogolino. e benvenite a hic!

Io ha respondite a tu question in iste topico:
viewtopic.php?f=15&t=78&start=0
Ask not what you can do for your conlang - ask what your conlang can do for you
Laurentio
cmmiur

Messages public: 264
Membro desde: ven. jun 12, 2009 12:04 am

Retro a(l) Discussion general

Qui es in linea

Usatores qui lege iste foro: Nulle usatores registrate e 1 visitante