Isto ou lo - que utilizar ?

Isto ou lo - que utilizar ?

Message publicper bangiolo20 » mer. apr 01, 2015 8:41 am

Por favor : Quando utilizar 'isto' y quando utilizar 'lo' ? :roll:
Pote gentilmente corrigere mios errores ? Face lo in "Adjuta con interlingua". Scriba clamando me per nome del usator in tema. Moderatores poten tamben corrigere mias messages originales, explicando correcciones como un appendice a basso.
bangiolo20

Messages public: 97
Membro desde: mar. oct 29, 2013 11:03 am

Re: Isto ou lo - que utilizar ?

Message publicper pne » mer. apr 01, 2015 10:51 am

"Lo" es le forma accusative de "illo".

"Illo es grande" mais "io lo vide", "io pote vider lo".

Compara: "Io es grande" mais "Tu me vide, tu pote vider me".

Se tu usa e "isto" e "illo", "isto" es por objectos proxime e "illo" por objectos remote.
Corrige mi messages in "Adjuta con interlingua". Scribe mi nomine de usator in le subjecto.
Moderatores pote anque corriger mi messages original, explicante le correctiones in un addendum.
pne

Messages public: 22
Membro desde: jov. feb 26, 2015 9:51 pm

Message publicper bangiolo20 » mer. apr 01, 2015 11:25 am

Gracias !
Me interessa questiones in interlingua de tal tipo :
"Lo importante non es quanto libros tu leges, ma qual libros.", i.e. lo + adjectivo.

Apropos, que forma es de accusativo de "isto" ? "to" ?
Pote gentilmente corrigere mios errores ? Face lo in "Adjuta con interlingua". Scriba clamando me per nome del usator in tema. Moderatores poten tamben corrigere mias messages originales, explicando correcciones como un appendice a basso.
bangiolo20

Message publicper pne » mer. apr 01, 2015 11:55 am

bangiolo20 scribeva:Me interessa questiones in interlingua de tal tipo :
"Lo importante non es quanto libros tu leges, ma qual libros.", i.e. lo + adjectivo.

Isto es un forma del articulo "le"; quando on lo usa como pronomine, il ha non solmente le forma "le" sed anque un forma feminin "la" e un forma neutre "lo", usate specialmente in "lo que" (e.g. "lo que io pensa").

In tu phrase io pensa que es un uso pronominal del articulo: "lo importante" = "le importante cosa". "Importante" non pote modificar le substantivo "cosa" e pro isto modifica le forma pronominal del articulo.

bangiolo20 scribeva:Apropos, que forma es de accusativo de "isto" ? "to" ?

Io pensa que il non ha forma curte. Tu pote o usar "lo" o usar le forma complete e poner lo post le verbo - "Io non vide isto sed tu lo vide".
Corrige mi messages in "Adjuta con interlingua". Scribe mi nomine de usator in le subjecto.
Moderatores pote anque corriger mi messages original, explicante le correctiones in un addendum.
pne

Messages public: 22
Membro desde: jov. feb 26, 2015 9:51 pm

Message publicper bangiolo20 » sab. jun 27, 2015 1:04 pm

gracias por tua responsa ! iste construcción con "cosa" que tu proposas appare me multo utile. :mrgreen:
bangiolo20

Retro a(l) Adjuta con interlingua

Qui es in linea

Usatores qui lege iste foro: Google [Bot] e 1 visitante