Novos projectos

Presentation e coordination de projectos

Novos projectos

Message publicper bangiolo20 » sab. jan 25, 2014 10:43 am

Io novo ici. Io volio cognoscer que novos projectos / translationes sono actualmente in procedento. :)
Pote gentilmente corrigere mios errores ? Face lo in "Adjuta con interlingua". Scriba clamando me per nome del usator in tema. Moderatores poten tamben corrigere mias messages originales, explicando correcciones como un appendice a basso.
bangiolo20

Messages public: 97
Membro desde: mar. oct 29, 2013 11:03 am

Re: Novos projectos

Message publicper bangiolo20 » lun. aug 18, 2014 12:34 pm

Io proposo duo proyectos :
1. Latin proverbios in Interlingua
2. Textos de favoritos cantos in Interlingua
Pote gentilmente corrigere mios errores ? Face lo in "Adjuta con interlingua". Scriba clamando me per nome del usator in tema. Moderatores poten tamben corrigere mias messages originales, explicando correcciones como un appendice a basso.
bangiolo20

Message publicper bangiolo20 » ven. jun 12, 2015 10:09 am

Contesto de la traducción optima de canto "I, I follow" in la interlingua ? :mrgreen:
Le ultime vice modificate per bangiolo20 sab. jun 27, 2015 1:11 pm, modificate 1 vice in total.
bangiolo20

Message publicper Thomas » lun. jun 15, 2015 3:16 pm

A Bangiolo20.

Usa, per favor, le tempore necessari pro controlar tu linguage per medio de un dictionario e un grammatica de interlingua (il ha multissimes que es absolutemente gratuite), ante que tu posta messages in iste foro, gratias. Nos omnes debe adder qualitate al discussiones in Interforo, e isto comencia per scriber un interlingua si correcte como possibile, como io ja ha scribite a te in un altere message in Interforo.

Thomas
Thomas

Messages public: 5
Membro desde: dom. jun 07, 2009 9:26 pm

Message publicper bangiolo20 » mar. jun 23, 2015 10:50 am

A Thomas

Gracias por il tuo consilio, pero no. Francamente, non me interessa multo. Credo que la qualita de la mia communicación es sufficiente. Que es la qualita que tu adder ? Non video. :roll:

bangiolo20.
bangiolo20

Retro a(l) Projectos de interlingua

Qui es in linea

Usatores qui lege iste foro: Nulle usatores registrate e 1 visitante