firefox

Presentation e coordination de projectos

firefox

Message publicper carlos soreto » mar. jun 28, 2011 11:50 pm

Car Omnes,

Pro illes interessate in haber un corrector orthographic actualisate pro Firefox (del version 3.0 al version 6.0a), illo es disponibile, in le sito de Mozilla, al sequente adresse: https://addons.mozilla.org/en-US/firefo ... hographic/

Le corrector es ancora in su phase experimental de developpamento e omne discussiones, suggestiones e/o correctiones son benvenite.

Salutationes,
cs
carlos soreto

Messages public: 82
Membro desde: jov. aug 06, 2009 1:26 pm

Re: firefox

Message publicper carlos soreto » lun. jul 11, 2011 11:55 pm

Salute!

Mozilla ja faceva le revision technic e le 'add-on' (le corrector) passava le teste; su presentation pote ser viste hic: https://addons.mozilla.org/en-US/firefo ... hographic/

Assi, illo es disponibile pro le sequente productos:

Firefox 3.0 - 6.0a1
Thunderbird 2.0a1 - 3.0.*
Mobile 1.0b1 - 1.0.* [i.e., «Fennec», vide infra]
Sunbird 0.5 - 1.0pre
SeaMonkey 1.1a - 2.0.*

in le sequente platteformas:

Linux
Mac OS X
BSD
Windows
Solaris
Android
Maemo

Hic on pote vider le modellos del mobiles (con Fennec) que accepta le corrector: http://www.mozilla.com/en-US/mobile/platforms/

Post le conferentia (Sept.) io va corriger lo e expander lo; intertanto, io scribeva a Mozilla pro saper si il es possibile que illo es tamben presente in le categoria «Dictionarios e Paccos de Linguas» - como qualcunque altere corrector orthographic de un lingua vivente (o non).

Salutationes,
carlos soreto

PS Gratias a omnes qui ja discargava le 'add-on'.
Le base del labor que io ora me propone developpar esseva create per Julian Mendez (como on potera vider in le referentias technic), a qui io regratia.
Totevia, io decideva revider lo e expander lo, super toto proque post le versiones posterior al version 3.6 de FF illo lassava de functionar. Io scribeva a Julian, ma tosto percipeva que ille non habeva le intention de o le tempore pro proceder al alterationes exigite pro su regular functionamento.
Un altere avantage es que, contrarimente al que occurreva antea, sempre que il ha un nove version del corrector le personas que lo discargava es avisate e ha, assi, le possibilitate de haber lo sempre actualisate.
carlos soreto

Re: firefox e altere productos de mozilla

Message publicper carlos soreto » mar. sep 27, 2011 6:14 pm

Car omnes,

Il se trova disponibile, al adresse https://addons.mozilla.org/en-US/firefo ... ua&cat=all le nove version (2.0) del corrector orthographic.

Salutationes,
cs
carlos soreto

Message publicper Scriptor » sab. oct 01, 2011 5:37 am

Salute!

Es un grande avantage que existe le corrector orthographic. Illo es un instrumento indispensabile in mi labor interlinguistic a linea.

Multe gratias a omnes qui collaborava in le disveloppamento!

/Kenneth
Scriptor

Membro desde: sab. sep 17, 2011 8:18 pm

Message publicper gio » mar. oct 09, 2012 10:44 pm

Forsan que tu anque ha un corrector pro Hunspell? Il habeva un corrector pro aspell e uno pro ispell, ma systemas de Linux inter alteres nunc usa hunspell, assi il poteva esser bon cosa haber un corrector per le systema de dictionarios e correction hunspell.
Gratias e salutationes
Corrige mi messages in "Adjuta con interlingua". Scribe mi nomine de usator in le subjecto.
gio

Messages public: 33
Membro desde: mer. apr 21, 2010 11:24 am

Message publicper carlos soreto » jov. oct 11, 2012 11:21 pm

Salute!

Le version actual del CO, originarimente in Ispell, ha cambiate e es ora in Hunspell. Esque tu ja probava installar lo?

Salutationes,
cs
carlos soreto

Message publicper gio » ven. oct 12, 2012 9:02 am

Salutes,
ubi io pote trovar lo? Io cercava in le internet, ma le version que io trovava forsan es nimie vetere e solmente pro un version vetule de Fedora. Io essayava con Kubuntu 12.04 e OpenSuse12.2 e obteneva le mesme exito negative, anque proque iste C.O. non appareva in le lista official de Hunspell.
Si tu pote dar me le ligamine io essayara su installation,
gratias
gio
Corrige mi messages in "Adjuta con interlingua". Scribe mi nomine de usator in le subjecto.
gio

Message publicper carlos soreto » ven. oct 12, 2012 10:04 am

carlos soreto

Message publicper gio » ven. oct 12, 2012 10:43 pm

Multe gratias, nunc io va provar
salutationes
gio
gio

Message publicper carlos soreto » lun. nov 18, 2013 8:48 pm

Le nove version del corrector orthographic pro productos de mozilla e telephonos mobile (6.0 con recognoscimento de c. 100 000 parolas) ja es disponibile hic.

Correctiones e suggestiones son benvenite!
cs
carlos soreto

Proxime

Retro a(l) Projectos de interlingua

Qui es in linea

Usatores qui lege iste foro: Nulle usatores registrate e 1 visitante