LyX in Interlingua

Presentation e coordination de projectos

Re: LyX in Interlingua

Message publicper gio » mer. mai 22, 2013 9:05 am

Gratias pro tu message incoragiante.
Corrige mi messages in "Adjuta con interlingua". Scribe mi nomine de usator in le subjecto.
gio

Messages public: 33
Membro desde: mer. apr 21, 2010 11:24 am

Message publicper gio » ven. sep 12, 2014 10:33 pm

Le equipa de Lyx ha liberate in le ultime menses duo versiones: 2.0.7 e 2.1.1. Infortunatemente version 2.1.1 non pote commutar le linguage a Interlingua. Le equipa de Lyx es travaliante pro solver iste problema.
Salutationes a omnes
Corrige mi messages in "Adjuta con interlingua". Scribe mi nomine de usator in le subjecto.
gio

Message publicper gio » sab. aug 01, 2015 10:55 pm

Optime nova: Le equipa de Lyx ha liberate version 2.1.4 que nunc pote functionar de nove con Interlingua. Iste version ha essite liberate le 30 de julio.
Un error blocava le usage de interlingua con le version 2.1.1, 2.1.2 e 2.1.3, ma ora omnes pote usar lyx con le interfacie in Interlingua. Solmente il necessita actualisar lyx al version 2.1.4.
gio

Message publicper bangiolo20 » mer. aug 19, 2015 10:28 am

que es isto ? como te pensa usar lo ? :roll:
Pote gentilmente corrigere mios errores ? Face lo in "Adjuta con interlingua". Scriba clamando me per nome del usator in tema. Moderatores poten tamben corrigere mias messages originales, explicando correcciones como un appendice a basso.
bangiolo20

Messages public: 97
Membro desde: mar. oct 29, 2013 11:03 am

Message publicper gio » mar. aug 25, 2015 11:15 am

LyX es un programma pro scriber (Como Office o alteres) per medio del computator. Isto es un utile pro thesis e argumentos scientific, ma on pote usar lo anque pro scriber de modo usual (tu vide www.lyx.org pro altere novas). Assi on pote usar lo con interfacie in Interlingua, simplemente proque tal vices on ama haber un computator que es parlante in interlingua.
gio

Previe

Retro a(l) Projectos de interlingua

Qui es in linea

Usatores qui lege iste foro: Majestic-12 [Bot] e 1 visitante