LyX in Interlingua

Presentation e coordination de projectos

LyX in Interlingua

Message publicper gio » jov. apr 07, 2011 1:52 pm

Salutes!
Le interfacie per le usator de LyX es quasi preste.
Io ancora debe corriger e fixar textos, sed intra duo septimanas io crede que io terminara le prime version.
Le interfacie es per lyx 2.0, le version actual de developpamento, non le version stabile 1.6.x.
Ora il ha attingite le stadio de RC2 e vos pote discargar lo visitante le sito www.lyx.org.
Lyx es un programma de processamento textual avantiate super LaTex, disponibile per Linux,Windows, Mac e anque varie bsds.
Io ha traducite solmente le interfacie de usator, ma on ha plure de documentos de traducer ;)
Corrige mi messages in "Adjuta con interlingua". Scribe mi nomine de usator in le subjecto.
gio

Messages public: 33
Membro desde: mer. apr 21, 2010 11:24 am

Re: LyX in Interlingua

Message publicper McDutchie » jov. apr 21, 2011 10:31 pm

Bon novas! Io discarga e compila al momento le version 2.0.0rc3 e io te reportara mi experientias.
McDutchie

Messages public: 68
Membro desde: sab. jul 04, 2009 10:59 pm

Message publicper gio » dom. apr 24, 2011 7:55 pm

Optime, sed tu debe considerar que io ha debite fixar le traduction proque on ha un nove version que il es differente de lo que tu vide in rc3.
Si tu vole io pote inviar te le ultime traduction con le instructiones per insertar lo in le rc3 e executar le compilation (o anque le files ja preste per iste compilation).
Corrige mi messages in "Adjuta con interlingua". Scribe mi nomine de usator in le subjecto.
gio

Message publicper McDutchie » mar. apr 26, 2011 8:47 pm

Si, per favor invia me le ultime traduction. Gratias! Ha tu mi adresse de e-mail?
McDutchie

Messages public: 68
Membro desde: sab. jul 04, 2009 10:59 pm

Message publicper gio » mar. apr 26, 2011 9:32 pm

Salutes!
Si, si tu adresse de e-posta es le mesme que tu usava per registrar te al lista de KDE interlingua.
Pro favor tu confirma me si illo es correcte.
gio

Message publicper gio » lun. mai 09, 2011 6:55 pm

Anque si mi traduction necessita alcun correctiones, le projecto LyX ha emittite le version final stabile 2.0.0
Assi si alcun vole vider LyX in Interlingua il es bastante discargar lo ex www.lyx.org per omne systema operative (Windows, Linux, Mac etc.),
gio

Message publicper gio » mer. mar 21, 2012 9:13 pm

Il es relaxate version 2.03 actualisate anque in Interlingua.
salutationes
gio

Message publicper gio » ven. jan 11, 2013 1:19 pm

LyX ha relaxate version 2.0.5.1.
Menus in interlingua es actualitate usque version 2.0.5. Io ha inviate actualisation pro version 2.0.5.1, ma un pauc in retardo e illo non es in iste pacchetto.
In le sito http://www.lyx.org vos pote vider que es Lyx e, anque si sovente le datos non es actualisate, le stato de traductiones.
gio

Message publicper gio » lun. mai 20, 2013 12:16 pm

Le equipa de Lyx ha liberate le version 2.06, disponibile pro Linux, Bsd, WIndows etc. Le interfacie pro Interlingua es complete.
gio

Message publicper Scriptor » mar. mai 21, 2013 2:31 pm

Io vos commenda pro vostre diligente labor con le traduction! Io desira a vos successo con vostre labor futur!
/M. Scriptor
Scriptor

Messages public: 82
Membro desde: sab. sep 17, 2011 8:18 pm

Proxime

Retro a(l) Projectos de interlingua

Qui es in linea

Usatores qui lege iste foro: Nulle usatores registrate e 1 visitante