Sito web por le SBI

Presentation e coordination de projectos

Sito web por le SBI

Message publicper Cavallero » mar. sep 22, 2009 11:15 pm

Carissime britannicos, e non-britannicos, interforoistas, e interlinguistas tote

Iste vespere io ha recipite le permisso de Peter Gopsill, presidente del Societate Britannic por Interlingua (SBI), crear un sito web por le Societate.

Isto es bon novas por le movimento in le Regno Unite. Le sito differera del sito del Union Mundial por Interlingua (UMI), http://www.interlingua.com - il ha nulle desiro de repeter le travalio la. Le objectivo del sito essera crescer interesse in le interlingua por le gente britannic dunque le themas principalmente essera britannic/anglophone. Cursos por nove interessatos essera includite e litteratura por le avantiate.

Si il ha alcunos qui vole adjutar in iste projecto dice me, si il vos place. O ha vos suggestiones? Questiones? Commentarios? Toto es benvenite...

Vostre interlingusita in Grande Britannia
Daniel Hollande
The Romanicist
Corrige mi messages in "Adjuta con interlingua". Scribe mi nomine de usator in le subjecto. Non corrige errores de typamento e simile bagatellas.
Cavallero

Messages public: 38
Membro desde: mar. jun 02, 2009 8:33 pm

Re: Sito web por le SBI

Message publicper Laurentio » mer. sep 23, 2009 7:38 pm

Bonissime!

Le dominio interlingua.org.uk es libere! :)

(Anque *me.uk, ma non *co.uk. Ma 'org' es in tote caso melior pro un organisation.)
Ask not what you can do for your conlang - ask what your conlang can do for you
Laurentio
cmmiur

Messages public: 264
Membro desde: ven. jun 12, 2009 12:04 am

Message publicper Cavallero » jov. sep 24, 2009 1:26 am

Gratias!

Si. Io diceva isto al seniores veteran del SBI que .org.uk es melior ma illes pensa que un altere forma es melior.

Ah, nos non pote ganiar tote cosas! :-)

Ora, io debe recercar multo super como facer un sito... :O
The Romanicist
Corrige mi messages in "Adjuta con interlingua". Scribe mi nomine de usator in le subjecto. Non corrige errores de typamento e simile bagatellas.
Cavallero

Messages public: 38
Membro desde: mar. jun 02, 2009 8:33 pm

Message publicper carlos soreto » dom. mai 09, 2010 3:49 pm

Salute!

Il es regrettabile que le SBI, un del plus antique societates de interlingua, non ancora ha un sito sur le interrete.
Io es secur que nos multo profitarea con un tal, un vice que le SBI poterea render disponibile in linea un grande quantitate de materiales difficile a trovar, ultra diffunder interlingua...
Un consilio: parla/scribe solmente (super tu travalios) post que tu ha facite alique. Como on dice in portugese... «de bon intentiones es le inferno plen».

Salutationes,
cs
carlos soreto

Messages public: 89
Membro desde: jov. aug 06, 2009 1:26 pm

Retro a(l) Projectos de interlingua

Qui es in linea

Usatores qui lege iste foro: Nulle usatores registrate e 2 visitantes