Salute de un altere nove

Per favor scribe alicun parolas super te mesme

Salute de un altere nove

Message publicper PierreB » ven. jul 10, 2009 3:01 pm

Salute a totes !
Mi nomine es Pierre, Juvene studiante Francese.
Io ha 19 annos, io vide in la urbe de Caen in " Normandie " e io ha commencia a apprender Interlingua il ha alicun semanas...
Io es sol pro apprender, dunque io suppone que io face encora multo de errores ma isto drolle quando mesme.
Forsan que vos sape si in francia, ille existe un union de interlingua pro trovar libros o adjutar me...?
Io spera que io ha trovate un bon medio pro apprender in discucter con altere personnas super iste forum :)
Corriga me assi si vos vole ben, porque io non sape quando io face errores o io non es secur :?
:D

A rescriber !
# Corrige mi messages in un message private.
# Moderatores pote corriger mi messages original, explicante le correctiones in un addendum.
PierreB

Messages public: 3
Membro desde: sab. jun 13, 2009 1:10 pm

Re: Salute de un altere nove

Message publicper Laurentio » ven. jul 10, 2009 6:08 pm

Benvenite a ci, Pierre! Me gaude incontrar te. :)

Tu interlingua es ben post solmente alicun septimanas!

Como tu lo studia? (Tu usa un del cursos gratuite del web?)

Il ha un Union Interlinguista de Francia cuje sito web es: http://www.interlingua.com.fr/spip/ (Io ha incontrate alicunes de illes, e illes (illas) es multo sympathic!)

Si tu cerca libros a leger in interlingua tu pote comenciar con le Servicio de libros de UMI ubi tu pote alsi cliccar a "Francese" pro trovar libros particularmente interessante pro franceses. (Del resto, io vide que le manual "Interlingua - Instrumento moderne de communication international" es disponibile in francese - illo es multo bon, e si tu vole (ancora un) curso de interlingua io pote recommendar lo! (Ma nota que on debe haber e le volumine "texto" e "commentos".)

On anque pote comprar libros alterubi, p.ex. multes se vende in le casa editorial Lulu . Tu pote anque vider le foro "Contento de interlingua" e su subforo "libros" (ben que il actualmente non ha multe informationes ibi - nos es ancora un nove sito). :)

Ben que il non ancora lo ha multe mentiones de illos ci on pote trovar multissime material gratuite in le internet tamben. Como supplemento a Google etc. tu pote p.ex. vider le blog de Cavallero ubi il ha un blogroll e un multitude de ligamines.

Tu es naturalmente sempre benvenite a demandar ci (o in le foro "Contento de interlingua") si tu cerca alicun sorta specific de material (manuales, dictionarios, litteratura/belles-lettres, etc., etc.

Del resto, il ha anque un chat de IRC e varie canales de Skype, si tu vole contacto plus immediate/dynamic con altere interlinguistas.

Io va inviar te alicun correctiones/commentos linguistic plus tarde.

A rescriber! :)
Ask not what you can do for your conlang - ask what your conlang can do for you
Laurentio
cmmiur

Messages public: 264
Membro desde: ven. jun 12, 2009 12:04 am

Message publicper Cavallero » sab. jul 11, 2009 3:06 am

Io vole a dar le benvenita a te anque, Pierre!

Lo me placia multo de incontrar interessatos juvene del belle interlingua ci. Io debe complimentar te super tu bon e rapide apprehension del lingua!

Io es le autor del blog que Laurentio cita. (A proposito, gratias Laurentio, tu merca mi blog ben ;-) )

Io expecta con placer le correspondentia futur con te. Io spera que tu frue le uso de iste sito.

A revider!
Daniel
The Romanicist
Corrige mi messages in "Adjuta con interlingua". Scribe mi nomine de usator in le subjecto. Non corrige errores de typamento e simile bagatellas.
Cavallero

Messages public: 38
Membro desde: mar. jun 02, 2009 8:33 pm

Message publicper PierreB » sab. jul 11, 2009 6:35 pm

Multas gratias pro vostre messages Lars e Daniel ! :)
Isto es un grande satisfaction poter parlar con vos in iste forum !
Dunque, io studia la belle Interlingua con le fundamentos de iste sito: http://filip.ouvaton.org/ia/gram/cadre.html
Pro la Union Interlinguista de Francia, io non sape como contactar alicuno per le rete... ma io videra lo.

E si ! Io habeva cercate libros ma sin successo. Io vadera informar me. Gratias ! :)

Io pensa que isto es encora tropo tosto (?) pro correspondiar instantanemente con skype o chat de irc ma io vole attinger mi scope qual es ( que es ? ) de parlar Interlingua currentemente.

Io ha visitate un pauco tu blog Daniel e felicitation pro isto labor !!! Io continua a lege lo

Io spera facer multo progressos pro poter corresponder con vos plus facilemente.

Del resto, io studia la psychologia al universitate e io ama la music, la lectura, le sport e al presente la belle Interlingua ! :)

Multas gratias encora pro vostre messages !

A rescriber !
Pierre
# Corrige mi messages in un message private.
# Moderatores pote corriger mi messages original, explicante le correctiones in un addendum.
PierreB

Messages public: 3
Membro desde: sab. jun 13, 2009 1:10 pm

Message publicper Laurentio » dom. jul 12, 2009 7:43 pm

PierreB scribeva:Multas gratias pro vostre messages Lars e Daniel !

De nihil. (Quanto a me.) :)

Isto es un grande satisfaction poter parlar con vos in iste forum !

Gratias, equalmente. :)

Dunque, io studia la belle Interlingua con le fundamentos de iste sito: http://filip.ouvaton.org/ia/gram/cadre.html

Ah, illo io non cognosceva. Illo pare bon.

Pro la Union Interlinguista de Francia, io non sape como contactar alicuno per le rete... ma io videra lo.

Si tu non pote trovar lor information de contacto, io pensa que io ha le adresse de e-posta de un o duo de illes. (O pote demandar alicuno qui certo lo ha.)

Io pensa que isto es encora tropo tosto (?) pro correspondiar instantanemente con skype o chat de irc ma io vole attinger mi scope qual es ( que es ? ) de parlar Interlingua currentemente.

Tu ha probabilemente ration que il es melior attender alcun tempore con chattar. (Al minus alcun dies.) ;)

Io ha visitate un pauco tu blog Daniel e felicitation pro isto labor !!!

Io vole dicer isto tamben! Daniel ha initiate multe projectos interessante, ma io (e alteres) non sempre memora de exprimer nostre appreciation, alora gratias, Daniel! :mrgreen:

Io spera facer multo progressos pro poter corresponder con vos plus facilemente.

Io es certe que tu rapidemente va facer grande progresso con tu interlingua! :)

A rescriber,
amicalmente,
Laurentio
cmmiur

Message publicper Laurentio » lun. jul 13, 2009 1:43 am

Ah, io vide ora que Cavallero ha tamben un ligamine a un altere blog sue con ligamines in su signatura. (Io lo cercava scribente le responsa a Pierre, ma non poteva trovar lo.) Tu deberea vider illo tamben, Pierre. :D
Laurentio
cmmiur

Retro a(l) Presentation del usatores

Qui es in linea

Usatores qui lege iste foro: Nulle usatores registrate e 1 visitante