Presentation de Svenni

Per favor scribe alicun parolas super te mesme

Presentation de Svenni

Message publicper Svenni » mar. jun 30, 2009 10:38 am

Ancian volap√ľkista, lunatico norvegian, oculos blau, capillos blonde-obscur (secundo le passaporto), pedes grec (non egyptian), socioliberalista, possessor del blog intermosvends.blogspot.com, sinistromane etc. Ama linguas (principalmente illos parlate per poc homines), films de tote le mundo (con le exception explicite de illos de Hollywood), super toto films mute (un grande fan de Buster Keaton, le prime Etate de Oro danese, Musidora, le films de F.W. Murnau e le cinema russe e sovietic - ante e post le revolution de 1917), rugby, historia & litteratura, musica baroc, le sport ante le 2nde guerra mundial, tennis feminin, vino sud-african, plattos deliciose (le jovedis sempre in le combination de raspeballer), feminas intelligente etc. Non ama cravatas e guerras (non mesmo in films) etc. Occupate con le processo sempiterne de disveloppar le lingua auxiliar De Alltunge (un lingua mesmo plus intuitive e natural que interlingua) etc.
Svenni

Messages public: 55
Membro desde: sab. jun 06, 2009 6:28 pm

Re: Presentation de Svenni

Message publicper Laurentio » mar. jun 30, 2009 11:44 am

Multe gratias pro le presentation!

Io jam sapeva le majoritate del cosas que tu scribeva, ma non isto:

le sport ante le 2nde guerra mundial

Un interesse interessante! Del resto, in ille dies Danmark soleva batter la altere nationes in football con cifros como 25-0, etc.

Quando va tu in effecto publicar un presentation de Alltunge? :)
Ask not what you can do for your conlang - ask what your conlang can do for you
Laurentio
cmmiur

Messages public: 264
Membro desde: ven. jun 12, 2009 12:04 am

Message publicper Svenni » mar. jun 30, 2009 12:16 pm

Laurentio scribeva:Io jam sapeva le majoritate del cosas que tu scribeva

Si, io lo suppone, ma me surprenderea multissime si tu vermente sapeva que io ha pedes grec. :-)

Laurentio scribeva:Un interesse interessante! Del resto, in ille dies Danmark soleva batter la altere nationes in football con cifros como 25-0, etc.

Si, in ille dies mesmo le football masculin era un sport interessante :-) On naturalmente ancora memora le 17-1 contra Francia in le Olympicos de London de 1908. Non mesmo Morten Olsen & Co poteva superar isto! (Le 12-0 contra Norvegia in 1917 naturalmente non es tanto memorabile.)

Laurentio scribeva:Quando va tu in effecto publicar un presentation de Alltunge? :)

Ben, IALA laborava durante 27 annos - secundo le legenda. Io usque nunc ha usate quatro annos, dunque io me mira al anno 2032. O forsan plus tosto. :-) Ma un presentation multo provisori? Forsan in octobre?
Svenni

Messages public: 55
Membro desde: sab. jun 06, 2009 6:28 pm

Message publicper Laurentio » mar. jun 30, 2009 12:56 pm

Svenni scribeva:
Laurentio scribeva:Io jam sapeva le majoritate del cosas que tu scribeva

Si, io lo suppone, ma me surprenderea multissime si tu vermente sapeva que io ha pedes grec. :-)

Hehe, es ver, io non sapeva isto. :D

Laurentio scribeva:Un interesse interessante! Del resto, in ille dies Danmark soleva batter la altere nationes in football con cifros como 25-0, etc.

Si, in ille dies mesmo le football masculin era un sport interessante :-) On naturalmente ancora memora le 17-1 contra Francia in le Olympicos de London de 1908. Non mesmo Morten Olsen & Co poteva superar isto! (Le 12-0 contra Norvegia in 1917 naturalmente non es tanto memorabile.)

Naturalmente non.

Laurentio scribeva:Quando va tu in effecto publicar un presentation de Alltunge? :)

Ben, IALA laborava durante 27 annos - secundo le legenda. Io usque nunc ha usate quatro annos, dunque io me mira al anno 2032.

Ben, io va 'armar me con patientia' como nos dice in danese.

O forsan plus tosto. :-) Ma un presentation multo provisori? Forsan in octobre?

Ah, bon. :)
Ask not what you can do for your conlang - ask what your conlang can do for you
Laurentio
cmmiur

Messages public: 264
Membro desde: ven. jun 12, 2009 12:04 am

Retro a(l) Presentation del usatores

Qui es in linea

Usatores qui lege iste foro: Nulle usatores registrate e 1 visitante