Salutes de Polonia

Per favor scribe alicun parolas super te mesme

Salutes de Polonia

Message publicper kamil » lun. jun 29, 2009 12:35 am

Salutes cordial de mi pais natal - Polonia.

Mi nomine es Kamil, io habita in Polonia e io studia hic in Varsovia.
Io laborara con iste pagina: http://interlingua.wikia.com/wiki/Polonese e io spera meliorar (ancora non troppo bon) mi interlingua.
Imagine
kamil

Messages public: 18
Membro desde: lun. jun 29, 2009 12:20 am

Re: Salutes de Polonia

Message publicper Laurentio » lun. jun 29, 2009 5:36 am

Benvenite, Kamil! Il me gaude multo vider te hic. :)
Ask not what you can do for your conlang - ask what your conlang can do for you
Laurentio
cmmiur

Messages public: 264
Membro desde: ven. jun 12, 2009 12:04 am

Message publicper kamil » sab. jul 04, 2009 1:08 am

Forsan un poco plus super me.
Io parla ex linguas auxiliar anque Esperanto, io comprende al minus Ido, Interlingua, Romanica e Interlingue. Io sempre volerea parlar Volapuk, ma a causa de isto que non multes lo parla. io ancora non essayava apprender.
Esque io es dextre o sinistre politicamente? Io volerea dicer como Vladimir Pourichkevitch que "plus dextre es solmente muro", ma io es ancora troppo juvene e non vole parlar ni pensar super politica.
Imagine
kamil

Messages public: 18
Membro desde: lun. jun 29, 2009 12:20 am

Message publicper bangiolo20 » jov. oct 31, 2013 12:09 pm

Mio nome es Marek. Io de Polonia.
Io parlo polaco, inglese, russo, un poco alemano. Io interesato tambien in altre slave linguas. Io scribo in el forum de Slovianski : http://s8.zetaboards.com/Slovianski/index/
Io creo tambien un artificial slava lingua, Bandulica. 8-) Mia lingua es proyectata in prima linea pro delicia artistica ;) y basata solo sur duo natural slave linguas, que es sloveno y croato.
---
Io mismo studio italiano y espaniolo. Me gusta portuguese, tambien. Io spero que interlingua pote me ayutar in questo caso. :)
Le ultime vice modificate per bangiolo20 al mar. mar 01, 2016 9:11 pm, modificate 2 vices in total.
Pote gentilmente corrigere mios errores ? Face lo in "Adjuta con interlingua". Scriba clamando me per nome del usator in tema. Moderatores poten tamben corrigere mias messages originales, explicando correcciones como un appendice a basso.
bangiolo20

Messages public: 89
Membro desde: mar. oct 29, 2013 11:03 am

Message publicper David Trembla » ven. mar 21, 2014 12:48 pm

salutation, Marek

io es interesate in Slovio o interslavic lingua. io lege que tu parla Slovio? http://www.slovio.com. io es perdite inter le plure linguas pro unificar le linguas slovic. tu pote explicar me lo o dar me information? gratias!!

david
David Trembla

Messages public: 2
Membro desde: jov. mar 20, 2014 4:43 pm

Message publicper bangiolo20 » mar. mar 01, 2016 8:45 am

Salute David,

No, non lego in Slovio. Mia opinión de Slovio es que isto non es bona idea. :roll:
Isto ha multas soluciones que stan contra tota la natura de linguas slavicas.
Te propono Slovianski* (construito por un holandese Ijzeren Jan) que a prima vista pote parecer serioso e complicato, ma non es de facto mal ellección.
Penso que, al principio, bene es leger de Slovianto que es una versión de grammatica simplificata de Slovianski.

Si tu vole haber mais informaciones ou ha alcunas questiones, scriba me, por favor.

Marek

* Tu pote incontrar-se recentemente tamben con un novo nome de Slovianski, i.e. Medžuslovjanski (ou "Interslavico").
Pote gentilmente corrigere mios errores ? Face lo in "Adjuta con interlingua". Scriba clamando me per nome del usator in tema. Moderatores poten tamben corrigere mias messages originales, explicando correcciones como un appendice a basso.
bangiolo20

Messages public: 89
Membro desde: mar. oct 29, 2013 11:03 am

Retro a(l) Presentation del usatores

Qui es in linea

Usatores qui lege iste foro: Nulle usatores registrate e 2 visitantes