Presentation de Quankam

Per favor scribe alicun parolas super te mesme

Presentation de Quankam

Message publicper Quankam » mer. jun 17, 2009 7:54 pm

Salute!

Mi nomine es Gerhard Hinze. Io habita proxime de Berlin in Germania. Mi etate es 55 annos.

Io occupa me de circa 7 annos con linguas planificate.
Ultra interlingua io sape anque esperanto, ido e lingua franca nova.
Il ha multe differentias inter iste linguas, ma anque similaritates. Io spera que io non confunde illes. In iste caso io pete vostre pardon.

Mi profession es ingeniero pro software. Io labora in le dominio de automation de ferrovia.

Un de mi occupationes favorite es jocar jocos de tabuliero in le interrete.
Ante annos io traduceva le interface de usatores del sito BrainKing.com ad esperanto.
Forsan - si io ha le tempore e le pacientia - io va traducer illo anque ad interlingua.

Finalmente io vole congratular Lars pro le bon labor creante/traducente iste bon sito.
Io spera que nos habera multe interessante discussiones hic.

Amicalmente
Gerhard
Quankam

Messages public: 10
Membro desde: mer. jun 17, 2009 6:29 pm

Re: Presentation de Quankam

Message publicper scaramouche » mer. jun 17, 2009 10:09 pm

Benvenite, Gerhard!

Il me place multo de facer tu cognoscentia.
Io anque sape esperanto e io pensa a apprender lingua franca nova, ma prime io lucta con italiano. :mrgreen:

a revider,
Paul
le omne philosophista
Corrige mi messages in "Adjuta con interlingua". Scribe mi nomine de usator in le subjecto. Non corrige errores de typamento e simile bagatellas.
scaramouche

Messages public: 16
Membro desde: jov. jun 11, 2009 7:08 am

Message publicper admin » mer. jun 17, 2009 11:43 pm

Benvenite, Gerhard. Il me gaude vider te hic! :)

Io pote narrar a vos alteres que Gerhard ha adjutate con le traduction del interfacie de usator del foro.
http://www.interforo.org
Corrige mi messages in "Adjuta con interlingua". Scribe mi nomine de usator in le subjecto. Non corrige errores de typamento e simile bagatellas.
admin
Site Admin

Messages public: 67
Membro desde: sab. jan 31, 2009 6:12 pm

Message publicper Quankam » jov. jun 18, 2009 5:42 pm

Salute Paul!

Anque io gaude a facer tu cognoscentia. :)

Tu es traductor? Qual linguas tu traduce? Esque tu ha un thema special?

Ultre le germano io infelicemente parla solmente le anglese bastante ben.
Actualmente io deberea anque parla le russo, nam io apprendeva lo durante 9 annos en le schola. Ma regrettemente io oblidava quasi tote proque io non usava lo. :(
Io comprende le francese, le italiano e le hungaro in un nivello multo basal.

De quando tu resida in Francia?

Amicalmente
Gerhard
Quankam

Message publicper scaramouche » jov. jun 18, 2009 11:23 pm

Salute Gerhard!

Tu ha multo habilitate linguistic!

Si, io es traductor. Illo signifca que on multo travalia pro pauc moneta e nulle gloria. :mrgreen: Io labora pro un compania de software in le industria del vestitura. Io traduce del francese al anglese pro iste compania durante 13 annos e resida in Francia deposte 1993. Io multo prefere a habitar in Francia que le Statos Unite--e io gagniava le nationalitate francese iste anno.

Io sempre ama linguas e studiava plures (includente le tue!). Concernente linguas auxiliar, io discopereva esperanto ante 25 annos e le interlingua solmente ante 2 septimanas.

Como esque tu commencava a studiar le linguas? Qual es tu favorite? Qual es tu opinion super Lingua Franca Nova (e interlingua!)?

Amicalmente,
Paul
le omne philosophista
scaramouche

Messages public: 16
Membro desde: jov. jun 11, 2009 7:08 am

Message publicper Laurentio » ven. jun 19, 2009 12:13 am

Quankam scribeva:Finalmente io vole congratular Lars pro le bon labor creante/traducente iste bon sito. Io spera que nos habera multe interessante discussiones hic.

Gratias, e equalmente! :)
Ask not what you can do for your conlang - ask what your conlang can do for you
Laurentio
cmmiur

Messages public: 264
Membro desde: ven. jun 12, 2009 12:04 am

Message publicper Quankam » ven. jun 19, 2009 5:53 pm

Salute Paul!

Io pensa que LFN es un essayo interessante a construir un lingua auxiliar con un grammatica minimalistic.
Pro iste ration illo es multo facilemente apprendible que interlingua, particularmente por homines sin le fundo de linguas europee.
Ma ben que iste lingua es basate sur le vocabulario roman, illo es tamen bastante arbitrari.
Particularmente in le forma scribite illo es probabile minus comprensible que interlingua.
Io dubita que LFN pote devenir un lingua auxiliar importante.

Amicalmente
Gerhard
Quankam

Retro a(l) Presentation del usatores

Qui es in linea

Usatores qui lege iste foro: Nulle usatores registrate e 1 visitante