Benvenite a hic, Paco!
Como tu discoperiva interlingua?
Paco scribeva:Io es Paco. Io es de Granada, in le Sud de Espania, un pais ubi io crede non ha multe affection pro Interlingua
Ben, in tote paises interlingua non es multo cognoscite, e tamben in Espania il ha plure interlinguistas habile e active.
Sape tu que justo le Universitate de Granada sole tener cursos de interlingua in connection con le studio de interlinguistica?
Paco scribeva:Nonobstante, malgrado de jam saper scriber plus o minus in interlingua io non me ausava a presentar me per si io committeva alicun error de orthographia...
Anque io lassava passar duo annos desde que io comenciava de studiar interlingua (non multo intensivemente) ante que io comenciava de usar lo activemente. E tu scribe multo ben. Non te preoccupa super errores de orthographia - il es prohibite corriger personas hic, a minus que illes mesme ha petite de esser corrigite.

Ma naturalmente on va apprender plus rapidemente si on permitte correctiones. (Vide le ligamine in mi signatura pro info super como inserer un petition de correctiones in le signatura de uno.)
Paco scribeva:Io vole render gratias al creator o creatores de iste foro
De nihil, e gratias pro le gratias.

Paco scribeva:tunc gratias a iste "invention" nos, toto le interlinguistas de toto le Mundo pote parlar trans un mesme lingua: Un lingua commun a tote le Humanitate. Il es incredibile...
Io suppone que tu hic parla super le lingua, e non le foro.

Il es un interessante question si interlingua es pro tote le mundo, o solmente le mundo 'occidental'. Alexander Gode soleva scriber que le parolas del technica e scientia (que forma le nucleo de interlingua) ha essite adoptate per tote le mundo, ma io non sape si isto es ver (hodie). (Io non pote imaginar me que in China o le Medie Oriente on usa 'nostre' terminos a un tanto alte grado que il es realistic proponer interlingua como lingua auxiliar a illes?)
A rescriber.