Altere novicio

Per favor scribe alicun parolas super te mesme

Altere novicio

Message publicper scaramouche » jov. jun 11, 2009 10:48 pm

Salute a totos!

Io es gaudio trovar iste foro interlingua e juste comenciava le lingua.

Io es american/francese e resida in Francia.

Iste foro es vermente belle !

Amicalmente,
Paul
le omne philosophista
Corrige mi messages in "Adjuta con interlingua". Scribe mi nomine de usator in le subjecto. Non corrige errores de typamento e simile bagatellas.
scaramouche

Messages public: 16
Membro desde: jov. jun 11, 2009 7:08 am

Re: Altere novicio

Message publicper Laurentio » sab. jun 13, 2009 2:11 am

Salute de novo. :)

Io legeva tu profilo, e notava que tu collige machinas de scriber. Isto suscitava mi curiositate. Pote tu narrar un poco plus? Como tu comenciava colliger los, esque tu ha un grande collection, etc.? Io pote imaginar me que il quanto plus cresce le collection, tanto minus spatio il va haber in tu casa pro le humanos. :)

Tu sona mesme le piano, o ama audir musica de piano?

Amicalmente,
Lars
Ask not what you can do for your conlang - ask what your conlang can do for you
Laurentio
cmmiur

Messages public: 264
Membro desde: ven. jun 12, 2009 12:04 am

Message publicper scaramouche » dom. jun 14, 2009 9:53 am

Laurentio scribeva:
Io legeva tu profilo, e notava que tu collige machinas de scriber. Isto suscitava mi curiositate. Pote tu narrar un poco plus? Como tu comenciava colliger los, esque tu ha un grande collection, etc.? Io pote imaginar me que il quanto plus cresce le collection, tanto minus spatio il va haber in tu casa pro le humanos. :)

Tu sona mesme le piano, o ama audir musica de piano?

Amicalmente,
Lars

Io interresa me pro ancian technologia durante multo annos: automobiles, aeronaves, submarinos, telephonos, tornadiscos, mesmo ancian rasorios con duo laminas (io ha 7). Io ha solmente 6 machinas de scriber por usar (mi collection es complete, troppo car por continuar). Ilos es machinas de le 1950-1960 annos. Un de mi passatempores es scriber romans, dunque io usa mi machinas. Io ama lor aspecto, sono e le facto que illos non usa electricitate. Ecce sito phantastic ubi io trovava mi Olympia SM4 : http://mrtypewriter.tripod.com/.

Io sona le piano solmente 14 annos. Io multo ama tote musica de piano, ma io sona principe pop, 'ragtime' e pauc classic.

Amicalmente,
Paul
le omne philosophista
Corrige mi messages in "Adjuta con interlingua". Scribe mi nomine de usator in le subjecto. Non corrige errores de typamento e simile bagatellas.
scaramouche

Messages public: 16
Membro desde: jov. jun 11, 2009 7:08 am

Message publicper Laurentio » ven. jun 26, 2009 1:29 pm

Io regretta le responsa tarde - io ha essite multo occupate con altere cosas concernente le sito.

Gratias pro le explication. Io visitava le sito al qual tu ligava - il me pareva interessante.

Esque tu scribe romances al machinas?

Io soleva haber un parve rubie machina a scriber Brother. Ma quando veniva le etate del computatores personal io con grande placer abandonava le machinas. Totevia, tanto tarde como in 1998 io debeva comprar un machina a scriber pro usar al examine al universitate. (Dice me si tu es interessate in adder un "Gabriele Toptype" a tu collection.) ;-)

Tu interlingua es multo impressionante post solmente alicun septimanas!

Del resto, io ha notate que tu anque scribe multo bon LFN. :) (Io es un membro de lor lista, ma non sole scriber in illo - io non pote scriber LFN, e ben que illes me ha permittite scriber in interlingua tamben, io time que il non placerea a alicuno ibi.)

Esque tu ha un piano traditional, o electric? Io ha sonate piano desde io habeva 3 annos, ma io non ha jammais possedite un ver piano. (Ma keyboards, synthesizers, etc.)

Esque tu jammais mesme compone musica, o face registrationes de tu sonar?
Ask not what you can do for your conlang - ask what your conlang can do for you
Laurentio
cmmiur

Messages public: 264
Membro desde: ven. jun 12, 2009 12:04 am

Message publicper Svenni » mar. jun 30, 2009 9:21 pm

scaramouche scribeva: Io ha solmente 6 machinas de scriber por usar (mi collection es complete, troppo car por continuar). Ilos es machinas de le 1950-1960 annos. Un de mi passatempores es scriber romans, dunque io usa mi machinas. Io ama lor aspecto, sono e le facto que illos non usa electricitate. Ecce sito phantastic ubi io trovava mi Olympia SM4 : http://mrtypewriter.tripod.com/.

Anque a me place le machinas a scriber. Ante que io comprava mi prime computator, io usava un vetule Remington, con aspecto de illo que on vide in le capite del sito MrTypewriter. Io ama le sono de un machina a scriber, del batter, del carro ...
Svenni

Messages public: 55
Membro desde: sab. jun 06, 2009 6:28 pm

Retro a(l) Presentation del usatores

Qui es in linea

Usatores qui lege iste foro: Nulle usatores registrate e 1 visitante